Residencias de Estudiantes, S.A. (Resa), la primera i més nombrosa xarxa de residències a Espanya, ha obtingut la certificació ISO 9001:2008 en tots els seus departaments i residències, amb l’objectiu d’assegurar la qualitat de tots els seus serveis a partir d’una millora a la gestió de tots els seus processos interns.
Resa compta amb una organització complexa, basada en una sèrie de centres dispersos geogràficament i recolzats per diversos departaments que operen des de la seu central: obres, explotació, comercial, jurídic, administració, o marketing, entre d’altres. Tots ells han adaptat el seu funcionament a les pautes de la Norma ISO 9001, que gràcies a ser d’ús i acceptació generalitzada, està imposant-se com a requisit indispensable per desenvolupar una activitat empresarial a l’àmbit de les grans empreses i les administracions públiques.
Amb la certificació ISO 9001:2008, emesa per la prestigiosa entitat SGS ICS, Resa reforça el seu compromís de qualitat en un mercat cada vegada més exigent, on a més de realitzar la feina amb qualitat, és necessari demostrar-lo. La norma IS0 9001 dota a la organització de mètodes de control, en base a uns processos degudament documentats i amb uns indicadors de qualitat que són auditats interna i externament. D’aquesta manera, la certificació garanteix una millora en la satisfacció al client, amb una reducció del número de incidències a mig termini, i la seva resolució de forma més ràpida i ordenada.
Resa és l’empresa gestora de 25 residències universitàries a Espanya en conveni amb diverses universitats i situades a 16 ciutats espanyoles. Pròximament, es posaran en funcionament dues residències més, a Castelldefels iTerrassa, en conveni amb la Universitat Politècnica de Catalunya.